ПЛАН РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ
УЗИНСЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ №1
НА 2018-2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальний |
Примітки |
|
|
|
|
|
1 |
Видання наказу «Про організацію роботи з обдарованими учнями» |
вересень |
Директор школи |
Наказ
|
2 |
Психолого-діагностичне дослідження учнів |
вересень |
Психологічна служба |
|
3 |
Корекція банку даних про обдарованих учнів |
вересень |
Психологічна служба, заст.директора школи Сосновська Л.В. |
|
4 |
Вивчення та обговорення надходжень літератури, робота з нормативними документами |
Вересень, протягом року |
Бібліотекар,заст.директора школи Сосновська Л.В., учителі-предметники |
|
5 |
Ознайомлення та виконання розпорядчих документів |
Протягом року
|
Адміністрація школи, педагогічний колектив |
Накази, листи МОН,ДОН, відділу освіти |
6 |
Видання наказів про проведення, підсумки проведення заходів з обдарованими учнями |
За необхідності |
Адміністрація школи |
Олімпіади, конкурси, турніри |
7 |
Проведення нарад із вчителями, керівниками МО для ознайомлення з характеристиками класів, списками обдарованих та здібних дітей, завданнями, які стоять перед кожним педагогом |
Вересень |
Адміністрація школи |
|
8 |
Забезпечення умов проведення факультативів, індивідуальних занять та консультацій, гуртків, секційних занять |
Протягом навчального року
|
Адміністрація школи |
|
9 |
Організаційне засідання секцій МАН |
Вересень |
Дрига В.В, керівник |
|
10 |
Підготовка обдарованих дітей до олімпіад (І та ІІ етапи) |
Вересень, жовтень |
Учителі-предметники |
|
11 |
Організація та проведення олімпіад, конкурсів, турнірів різних рівнів |
Жовтень, протягом року |
Адміністрація школи, учителі-предметники |
Відповідно до розпорядчих документів |
12 |
Участь учнів у спортивних змаганнях різних рівнів |
Протягом року |
Учитель фізкультури Павлієнко В.М. |
|
13 |
Створення банку даних про учнів, які виявили неординарні здібності у вивченні окремих предметів |
Жовтень |
Заступник директора школи з НВР Сосновська Л.В.
|
|
14 |
Батьківський лекторій «Роль сім’ї у формуванні життєвих компетентностей школярів»
|
Жовтень |
Заступник директора школи з виховної роботи Осівська Л.М. |
|
15 |
Оформлення та подання заявок для участі команд у ІІІ етапі олімпіад з базових дисциплін. |
Жовтень |
Заступник директора школи з НВР Бондаренко Т.І.
|
|
16 |
Підготовка до Міжнародних, Всеукраїнських інтелектуальних конкурсів «Кенгуру», «Колосок», «Левеня»; конкурсу української мови ім. П.Яцика, мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Т.Шевченка, українознавчої гри «Соняшник» та інших. |
Протягом року |
Заступники директора школи з НВР
|
|
17 |
Психолого-педагогічний семінар «Організація роботи з обдарованими учнями в адаптаційний період п’ятикласників» |
Листопад |
Психологічна служба, заст.директора школи Сосновська Л.В., учителі-предметники |
|
18 |
Залучення учнів до проведення предметних тижнів , декад, внутрішкільних конкурсів
|
Згідно з графіком |
Учителі-предметники
|
|
19 |
Поновлення сторінки на сайті школи |
Листопад |
Учитель інформатики Собачко Ю.М.. |
|
20 |
Інформування учнів щодо Іnternet-олімпіад, які проводяться протягом року
|
Протягом навчального року
|
Адміністрація, учителі-предметники
|
|
21 |
Вивчення стану роботи з обдарованими учнями |
Листопад |
Адміністрація школи |
|
22 |
Підготовка учнів до участі у ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад, поради психолога |
Листопад, грудень |
Психологічна служба, учителі-предметники |
|
23 |
Навчальний тренінг для членів МАН «Вимоги до учнівської наукової роботи |
Грудень |
Психологічна служба, керівники робіт |
|
24 |
Участь учнів у І етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН |
Грудень |
Керівники робіт |
|
25 |
Розгляд питання про роботу з обдарованими дітьми на засіданні методичної ради
|
Січень |
Заступники директора школи з НВР |
|
26 |
Поради батькам, які прагнуть розвивати здібності своїх дітей.
|
Січень |
Психолог |
|
27 |
Відстеження результативності діяльності обдарованих учнів, внесення в банк даних (в картку обдарованої дитини)
|
Протягом навчального року
|
Адміністрація, класні керівники
|
|
28 |
Участь учнів у ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад |
Січень, лютий |
Учителі-предметники |
|
29 |
Круглий стіл спільно з психологом, учителями-предметниками, адміністрацією за підсумками участі учнів школи в ІІ, ІІІ, ІV етапах олімпіад, конкурсів, турнірів. |
Березень |
Адміністрація школи, педагогічний колектив |
|
30 |
Аналіз якості роботи факультативів, курсів за вибором,спецкурсів у у поточному навчальному році
|
Березень |
Адміністрація школи |
Нарада при директору |
31 |
Методична сесія «Шляхи підвищення ефективності навчання обдарованої молоді на діагностичній основі» |
Квітень |
Психологічна служба, адміністрація школи , учителі-предметники |
|
32 |
Підготовка та проведення свята для обдарованих |
Квітень |
Заступник директора школи з виховної роботи Осівська Л.М., педагог- організатор |
|
33 |
Розробка навчальних планів на новий навчальний рік, планування проботи |
Травень-червень |
Адміністрація школи |
|