Четверг, 25.04.2024, 00:20
Вітаю Вас Гость | RSS

ОЗЗСО "Узинський ліцей №1"

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 433
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входу

На допомогу педагогам

    Запровадження сучасних моделей організації навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами потребує не лише спеціальної організації матеріального середовища, а й підготовки психолого-педагогічного персоналу. Висвітлені особливості дітей різних нозологій допоможуть вдосконалити процес навчання.

   Діти з особливими освітніми потребами – це дуже неоднорідна група дітей, яких об’єднує те, що вони потребують спеціально створених умов для засвоєння соціокультурного досвіду. 

     Педагог загальноосвітнього навчального закладу повинен на належному рівні уявляти сильні і слабкі сторони дитини, добре орієнтуватись у специфіці психомоторного розвитку, розуміти структуру його основного порушення. Дуже важливо, щоб педагог у всіх, навіть у найскладніших випадках, міг виявити у дитини збережені функції або передумови для їх формування. 

    Здійснюючи навчання таких дітей, педагог загальноосвітнього навчального закладу повинен враховувати наступне:

1.    Особлива дитина – це варіант розвитку людини. З огляду на це, будуть діяти загальні педагогічні умови, які характерні для всього процесу навчання та виховання.
2.    Виховання і навчання дітей з особливими освітніми потребами орієнтується на загальні освітні норми і вимоги.
3.    Специфіка педагогічної дії спирається на індивідуальні можливості, соціальні умови з метою реального покращання якості життя. 

     Отже, навчання дітей з особливостями у розвитку є складним процесом, який вимагає від педагогів загальноосвітніх навчальних закладів багато терпіння, душевної доброти, спостережливості і певного кола знань про особливості та можливості дитини. 
 

 

Особливості роботи з дітьми, які мають затримку психічного розвитку

Особливості навчання дітей з розумовою відсталістю

Особливості навчання дітей з порушенням зору

Особливості навчання дітей з порушенням слуху

Особливості організації навчання дітей з дитячим церебральним паралічем

Особливості організації навчання дітей з порушенням мовлення

Особливості організації навчання дітей з порушенням емоційно-вольової сфери

Поради для вчителів початкової школи, які працюють з дітьми з особливими потребами

  

Пошук
Розклад дзвінків
1 урок: 8:30 – 9:15
2 урок: 9:25 – 10:10
3 урок: 10:20 – 11:05
4 урок: 11:25 – 12:10
5 урок: 12:30 – 13:15
6 урок: 13:25 – 14:10
7 урок: 14:20 – 15:05
Календар
«  Апрель 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
КАНІКУЛИ
1 23.10.2021 – 31.10.2021
2 31.12.2021 – 09.01.2022
3 21.02.2022 – 27.02.2022
4 21.03.2022 – 27.03.2022
5 04.04.2022 – 10.04.2022

31.05.2022 Завершення навчального року
Архів записів
Соціальні мережі

Узинська ЗОШ №1 © 2024
Бесплатный конструктор сайтов - uCoz