П`ятниця, 25.09.2020, 17:39
Вітаю Вас Гость | RSS

Узинська загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів №1

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 391
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

На допомогу педагогам

    Запровадження сучасних моделей організації навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами потребує не лише спеціальної організації матеріального середовища, а й підготовки психолого-педагогічного персоналу. Висвітлені особливості дітей різних нозологій допоможуть вдосконалити процес навчання.

   Діти з особливими освітніми потребами – це дуже неоднорідна група дітей, яких об’єднує те, що вони потребують спеціально створених умов для засвоєння соціокультурного досвіду. 

     Педагог загальноосвітнього навчального закладу повинен на належному рівні уявляти сильні і слабкі сторони дитини, добре орієнтуватись у специфіці психомоторного розвитку, розуміти структуру його основного порушення. Дуже важливо, щоб педагог у всіх, навіть у найскладніших випадках, міг виявити у дитини збережені функції або передумови для їх формування. 

    Здійснюючи навчання таких дітей, педагог загальноосвітнього навчального закладу повинен враховувати наступне:

1.    Особлива дитина – це варіант розвитку людини. З огляду на це, будуть діяти загальні педагогічні умови, які характерні для всього процесу навчання та виховання.
2.    Виховання і навчання дітей з особливими освітніми потребами орієнтується на загальні освітні норми і вимоги.
3.    Специфіка педагогічної дії спирається на індивідуальні можливості, соціальні умови з метою реального покращання якості життя. 

     Отже, навчання дітей з особливостями у розвитку є складним процесом, який вимагає від педагогів загальноосвітніх навчальних закладів багато терпіння, душевної доброти, спостережливості і певного кола знань про особливості та можливості дитини. 
 

 

Особливості роботи з дітьми, які мають затримку психічного розвитку

Особливості навчання дітей з розумовою відсталістю

Особливості навчання дітей з порушенням зору

Особливості навчання дітей з порушенням слуху

Особливості організації навчання дітей з дитячим церебральним паралічем

Особливості організації навчання дітей з порушенням мовлення

Особливості організації навчання дітей з порушенням емоційно-вольової сфери

Поради для вчителів початкової школи, які працюють з дітьми з особливими потребами

  

Пошук
Розклад дзвінків
1 урок: 8:30 – 9:15
2 урок: 9:25 – 10:10
3 урок: 10:20 – 11:05
4 урок: 11:20 – 12:05
5 урок: 12:20 – 13:05
6 урок: 13:15 – 14:00
7 урок: 14:10 – 14:55
Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
КАНІКУЛИ
1 07.10.2019 – 13.10.2019
2 18.11.2019 – 24.11.2019
3 30.12.2019 – 08.01.2020
4 24.02.2020 – 01.03.2020
5 13.04.2020 – 19.04.2020
Архів записів
Соціальні мережі

Узинська ЗОШ №1 © 2020
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz