Потрібно, щоб усі учні вже із самого початку чітко бачили мету
з усіма проміжними ланками й прагнули досягти її.
Я.А. Коменський
12 січня 2016 року в Узинській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 відбулась педагогічна рада з теми: “Проблеми формування мотивації навчальної діяльності школярів за сучасних умов”.
Метою педагогічної ради було проаналізувати роль професіоналізму вчителя у формуванні мотивації навчальної діяльності, розвитку особистості та творчого потенціалу школяра.
План, за яким було проведено педагогічну раду:
1. Формування в учнів позитивного ставлення до навчання (доповідач: Бондаренко Т.І.).
Вправа “Моделюю ситуацію”. Представники 7-ми груп отримали завдання: скласти мотивацію вступного уроку з різних предметів.
2. Виховання почуття обов'язку й відповідальності у школярів (доповідач: Кардаш Г.П.).
3. Використання здоров’язберігаючих технологій у процесі викладання предметів природничого циклу (доповідач: Дрига В.В.).
4. Мотиваційний аспект обдарованого учня (доповідач: Сосновська Л.В.).
5. Роль професіоналізму вчителя у формуванні мотивації навчальної діяльності школяра та його особистості (доповідач: Федько Н.П.).
|